D. Rodriguez – C. Piron
Winebizz

Wine Paris alsof u er zelf bij bent

Om 9 uur deze ochtend stonden we al paraat voor ons eerste artikel. Om 9 uur stipt meldde de intercomstem aan de exposanten dat de deuren van de 2de editie van het salon geopend waren! Meteen het begin van drie intense dagen van proeven, vergaderen, master classes en ateliers volgen, discussiëren, ontdekken en zaken doen natuurlijk. Wine Paris betekent 2.200 exposanten (waarvan 34 % nieuw) en 30.000 aankopers (waarvan 35% niet-Frans).

Met Parijs als uitvalsbasis, is WINE PARIS de eerste grote afspraak voor de wine business. Gedurende 3 dagen zullen aankopers (importeurs, cavisten, restaurateurs, sommeliers, aankoopcentrales, distributeurs en agenten), influencers en journalisten zich buigen over onbekende gebieden, druivenrassen en nieuwe millésimes. Voor de producenten en regio’s is het dan weer het ideale uithangbord voor hun wijnen en diensten.

DM.VINO BRENGT VERSLAG UIT

Gedurende drie dagen is DM.Vino present op het salon om verslag uit te brengen. In feite maken heel wat producenten van de gelegenheid gebruik om nieuwigheden aan te kondigen en dan zitten we graag op de eerste rij. Of het nu gaat om nieuwe thema’s, cijfers, distributiekanalen of verpakkingen, we willen het weten. Blijf ons dus volgen, of u er nu zelf bij bent of alles gadeslaat vanuit uw thuisbasis.